Domarna

Hahah var det någon som såg hockeyn inatt ?
Jadu vad säger man om domarna det är fan pinsamt att man inte pallar för trycket och vad fan håller canada publiken på med ? buuuuuuar hela tiden typ fy fan vad dålig stil blir så jävla förbanna så det är inte sant :S
ALDRIG MER JUNIOR VM I CANADA!! ALDRIG! hoppas någon dödar domarna dom har inte rätt att leva -.-



Man får inte ha kontakt med målvakten sa domarna in för vm men vad fan ? dom körde över markkkiiis 4 gånger minst :S MATCHSTRAFF?

Kommentarer
Postat av: Z

Sjukt osportsligt att bu ut något!

2009-01-06 @ 12:50:29
URL: http://ijzabela.wordpress.com
Postat av: arg---

hej, jag håller med dig, och Canada har alltid sagt att dom respekterar målvakter men de här va bara för mkt! jag har träffat jakob när han spelade i Brynäs B-lag för ett par år sen och man såg att han hade temprament och jag önskade nästan igår att han skulle slå till esposito eller iaf något. jag tycker det var en usel match och domarna avgjorde hela skiten! Aldrig mer!

over and out. arg...

2009-01-06 @ 15:17:25
Postat av: PeterDeluxe

håller med dig..med du kansker har hört om campen 2004 tro jag det var mellan då Frölundas Målvakt Tommy Salo & Färjesdad spelare Per Ledin man kan säga att det var NHL spel då....



2009-01-13 @ 02:01:33
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0